Tänk att för husse är det egentligen bara en ras som räknas. Det stavas schäfer och nu är vi två stycken såna i familjen! Ja, jag vet att jag kanske inte räknas som en sån än men jag ska bli större, vänta ni bara!

Matte hade köpt nya krokar att hänga koppel på ( hon var visst less att de ligger runt golvet, eller så var hon rädd att jag skulle tugga på dom……;) )  Just den dagen fanns det bara två krokar kvar på affären och de köpte hon. Husse har idag monterat upp dom med hjälp av mig och Pawa, och vad tror ni det står på namnskyltarna ovanför?

Just det! På den ena står det:

  • PAWA

och på den andra står det:

  • RALLY

 Sen finns det en till skylt där det står

  • BIIRA

Men där finns det än så länge ingen krok.  Husse var dock

noga med att poängtera för matte att det inte alls var diskriminerande på något vis.

Matte talade genast om för Biira att bara de fick hem fler på affären så skulle hon också få en egen krok, och till dess får hon dela med Pawa.

Min krok får jag ha själv eftersom de påstår att jag ränner ut och in stup i kvarten!                                                   090216-0021

Nåja  det var det för nu, på återhörande!

