Vi ( husse och matte )fick avnjuta en god allahjärtansmiddag hos våra grannar och där uppenbarade sig en underlig varelse!

Matte sa att det visst var en hund men jag undrar jag…………………………….. 🙄

Jag har hört talas om giraffer men de har visst både ännu längre ben och en lång hals, men den här stackaren hade ju ingen hals!

Fattar jag att han måste ha matskålen stående på en hink för att kunna äta! Huvudet nådde ju inte ner till golvet!!!!!!!!!!!!!!

För att ni ska förstå vade det var för underlig hund kan jag berätta att det var visst en Borzoi. Matte försöker få till photoshop till vår dator och då kommer bilder för er som inte vet hur en sån giraffhund ser ut………….bubbis

Kvällens höjdpunkt var nog det goda benet som snälla grannen bjöd på! Supergott!  Tyvärr blev det lite (eller ganska mycket) Rallybajs efter det. Men det är smällar man får ta! 😉

Ha en fortsatt härlig dag!

