Jag har då hört talas om dom som kallar sig vinterbadare och det måste väl vara såna som badar på vintern eller……………….? Matte påstår att det är nåt helt annat och att jag inte alls ska titulera mig vinterbadare! Men visst är det väl vinter nu? Vi har då iallafall 26 grader kallt och kisset fryser nästan innan det landat!  (Fattar ni hur skönt det är att slå ner rumpan på klinker i hallen med golvvärme!) Är inte det vinter så inte vet jag!

Kennelmammorna talade tydligt om för matte att jag kunde diska, leka så det ryker, och,  BADA   i vattenskålen. Kennelmammorna har en väldigt spillsäker vattenskål, men den gjorde inte skäl för sitt namn när jag var i farten!!!! Ja ja tänkte matte, det lär väl gå bra.

Vi har ju en vattenskål som står på ben……….   , trodde hon ja!

Nån som vet hur kul det är att stå på bakbenen och skvätta vatten med BÅDA framtassarna?! Vet ni hur mycket vatten man kan plaska ut på ingen stund alls?! Det gick åt nåt badlakan innan matte fått både mig och golvet torrt. Jag har fått höra av Pawa att det finns hur mycket vatten som helst i nåt hon kallar paradiset och där ska vi tydligen bo när det blir sommar, jag säger; vänta ni bara!!!!!

