Gårdagen var som sagt hektisk för matte, det verkar inte vara helt enkelt att vara ledig en dag heller!

Måste bara hinna med att berätta lite om vad som hände igår. Först kom hon ju hem efter att ha lämnat lillen på skolan, och sen skulle det städas i badrummet. Snäll som man är så ville man ju hjälpa till………………………………………………. Vad får man för det? Inte ens ett litet tack!

toastad

Man ska väl ändå hjälpas åt! Det gör jag och husse hela tiden. Hör med honom hur bra det gick med tv.n! Hon påstod att jag bara sölade ner. Snacka om att söla ner, jag såg nog hur det såg ut i badkaret sen hon gått omkring med chokladfärg i håret och påstått att det var bara för att bli fin i håret. Hela badkaret var ju brunt!! Tror ni man fick hjälpa till och städa där? NÄÄÄÄÄÄÄÄ!

toastadn

Tur att lillhusse kom hem så att man fick nån att busa med.

Måste bara tala om för kennelmatte Titti att igårkväll lyckades jag med det hon befarade!!!!!!!!! Jajamensan jag tippade ut hela vattenskålen med ställning och allt!!!!!!!

Matte kom som skjuten ur en kanon när det slamrade, och jag tyckte det var jättekul Blött var det också!! Strax innan hade hon fotat mig när jag tvättade fötterna och sen smög  jag iväg och då trodde hon nog att det var lugnt 😉

vatten

Man får inte vara dum!

På återhörande!

