Så har även Rallybruden landat och lagt in överväxeln!

Idag har jag varit ett riktigt ”pain in the ass”. Husse skvallrade för matte när hon kom hem från jobbet att idag hade lilla ängeln hittat på alla hyss som tänkas kan!!!!

Man får ju passa på när ingen syrra är hemma och håller koll på vad man gör 🙄  Pawa valde nämligen att följa matte på jobbet idag, så vad gör man? Jo. allt möjligt!

Jag har smakat på bordsben.stolsben. gnagt på lister, pillat inne lite på pintjiv, tuggat lite på skor och dragit fram allt som inte små valpar ska leka med!  I ett obevakat ögonblick smet jag in på toa (det är väl där man ska göra tvåan eller?) Passade på att smeta ut det lite och ni fattar själva vad som sen händer på några minuter med golvvärme……………………. Jepp! Nästan som cement! 😉

Det här med att jag brukar vara i full gång på förmiddagen och sen ta det lugnt frampå kvällskvisten det kan dom glömma! Får man sova till 8.15 utan att behöva gå ut och pilla med mig så kan de få känna av hur det är att ha valp. Märkligt att de ändå bara ler när jag tittar på dom med huvet på sne. Jag är nog inte helt hopplös ändå i deras ögon!

Det är nog ganska bra att de har Pawa ändå som håller ordning på mig! Vi kan ha det riktigt mysigt vi.

 

090221-003

090221-009

Matte kör för fullt med kontaktövningar och nu har jag ju liksom begripit att det är mig de menar när de ropar Rally, även om jag verkar ha en väldans massa olika namn beroende på vad jag har hittat på!  Imorgon blir det visst slalombacken med lillhusse, men jag har än inte hört om jag får följa med. Jag tror att de kanske har räknat ut att de kan trötta ut mig på det viset, men det vet jag inte om jag går på?! Jag ska nog smyga åt mig några tupplurar så att jag kan retas lite imorgonkväll också!!!!!!

