Matte går här och brummar och muttrar över att nåt pucko som fällt skog lyckats med att knasa till hela vår telefonledning, och eftersom uppkopplingen till datorn går i telefontråden så funkar inte det heller. De måste gräva upp nåt ,och hur lång tid kan det ta mitt i vintern och mycket snö som vi har?????  Till dess blir det en snabbis från jobbet.

Jag har det fortfarande bra hos min familj. Jag börjar kunna rutinerna och fattar galoppen när det är nåt på gång. Iförrgår fick jag träffa en skitsnygg polis med tillhörande husse. Ni skulle ha sett musklerna på honom Ujujjujuj!! Hunden alltså! Han var ju iochförsig inte nån schäfer men Totte var fantastiskt snygg. Han skulle iväg och köra SM i skidor. Hoppas att det går bra för honom.

Hörs mer när vi fått tillbaka vår telefon!!!!!

