Ja nu drar vi igång igen!

Matte har ju som ni vet kommit hem igen, men jag tänkte ta en rapport om helgen här ändå. Hon stökade och bökade hela torsdagskvällen med packning och allt möjligt för kunna sticka iväg till lunch på fredag. Vi skulle ju inte få följa med utan husse skulle få rå om oss alla tre. Det kändes lite konstigt framåt kvällen utan matte, men jag höll ihop med de stora tjejerna och la mig att vänta. Tydligen gör man så!

vantan-i-hallen

Det blev ganska tråkigt i längden då det inte hände nåt, så jag lyckades få med mig Biira på en busrunda i vardagsrummet!

biira-rally-bus-i-badd

Vi fick passa på när inte Pawa såg oss för hon är ju som en polis och vill inte att man stojar för mycket inne! När vi lekt klart var det bara jag som var vaken och ville hitta på mer bus. Men som dom säger: Bra hund reder sig själv! Det var bara att göra en undersökning i leksakstunnan för att se vad för kul som fanns att leka med! Och där finns det grejor!!!!!!!!!!!

tunnan-tittut

Sen var det bara att försöka ladda batterierna för lördagen. Vi skulle visst till paradiset sa Pawa. Det låter ju spännande, så jag väntade och längtade!

