Så var då helgen över och den grå vardagen kom igen. Grå och grå vet jag inte! Jag tycket alla dagar är roliga dagar! Det finns hur mycket bus som helst att hitta på.

Idag fick jag och Biira följa med matte på jobbet. Det är visst nyttigt för mig att inte vara med Pawa hela dagarna säger dom. Inte gör det mig nåt, fast hon är bra trygg att vara med. Idag var det en sån dag när matte inte hade så mycket tid att vara på kontoret, så då fick vi klara oss själva nere i personalrummet, och det var inga problem alls!

sopborste-zoohornan1

Jag har talat om för matte att det här med städning har jag inga problem med. Huvudsaken att hon ser till att det finns redskap som passar för ändamålet! Jag hade lite problem med spröten på den nyinköpta sopborsten men det var lätt att justera!!!!!!!!!!!!! Jag säger som Lotta på Bråkmakargatan: Jag kan faktiskt nästan allt!!!!!!!!!!!!!

soptugg

