Idag hade jag, Pawa och husse en mysig förmiddag hemma. Matte skulle ha en massa katter och raka på jobbet och hon tyckte att det var lugnast att jag var hemma. Kan inte förstå varför?   Bara för att jag lyckades fånga katten Iso i svansen igår……………….! När sen husse skulle åka iväg på eftermiddagen så fick vi komma till jobbet ( alla katter var klara).

Sen efter det var stängt så skulle matte klippa en hund och jag och de andra hundarna fick vara uppe i personalrummet. Vad ska man hitta på då?? Tyckte att det började kurra i magen och vad tror ni står där och frestar? Jo en stor gul tunna full med hundmat! Matte trodde att hon säkrat den med lock på och en massa frigolitlådor framför och en stor hundbädd ovanpå.

Hon känner inte Rallybruden!!!!!!!!!!!! Inga problem för mig inte 😉 Efter att matte hört hur det slamrat och levt om så tyckte hon ändå att det var bäst att gå upp och titta.

 Vad tror ni hon möts av? Jo min bakdel med tillhörande svans och bakben. Huvud, framben och halva kroppen var nere i tunnan. Ytterst pinsamt att bli påkommen så där! Tur för mig att hon inte hade nån kamera med sig!

huvud-rally

Men visst är jag väl snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snart systeryster Qessie är jag lika snygg som dig!!!!!!!!!!!!!!!

