Matte brukar säga att hon alltid önskade sig en storebror när hon var liten, Nu var ju det lite svårt att ordna eftersom hon är äldst av tre systrar, men jag förstår precis vad hon menar.

Han ställer alltid upp på bus och brottningsmatcher hur mycket som helst! Enda gångerna han blir arg på mig ( ja,  jag vet hamsterhjulet, men det gick att laga) är när jag biter honom i vaderna när han inte har långa byxben på sig……………………….. 🙄

Häromveckan hade vi en helkul brottningsmatch i badrummet när matte höll på att bädda rent i sängarna!

090228-082

Man kan både bita i  lakananen och i husse och sen försöker han att gömma undan mig bland alla lakan.

090228-072

090228-080

När vi hållit på och brottats i en kvart tyckte matte att nu fick det vara bra. Vi skulle lugna ner oss lite men hur lätt var det? Då kom Hugo på att vi skulle leka spöken!!!!!!!!! Jättekul tänkte jag, men vad är det? Farliga filurer som skrämmer små barn.

Ja, men nu är det ju så en gång för alla att : Jag är inget barn, jag är ett väldigt vackert och klokt exemplar av rasen Schäfer! Så nu vet ni det! Inte skrämde han mig iallafall.

090228-074

090228-073

