Bara för att man är liten betyder inte det att man inte har känslor…………………………….. Min husse! Vet ni vad han gjorde? Tog med sig de 2 stora alltså Pawa och Roy för att de skulle få rasa av sig innan kvällen! Och lämnade mig hemma med Biira och en fortfarande fel temperaturinställd matte!!!!!

Sårad? MMMmmm!

Nåja, jag fick så mycket beröm idag av husse då jag åkt runt med honom på uppdrag i bilen. Så fort jag landar i buren är det som att batterierna tar slut och jag bara somnar. Så skönt! Till och med Pawa ligger i lä. Hon är mer nyfiken och vill titta runt när vi stannar, men det orkar inte jag. Matte fick åka in till farbror doktorn idag, men han hittade inget fel på henne. Fortsätt knapra piller och drick duktigt sa han åt henne. Hon verkar lite less.

Här är några bilder sen jag och Pawa var ute på vår röjarrunda. Perfekt väg att gå efter. Bred, man ser långt och den är alltid sandad och plogad. Dagtid får man inte gå där för då kan det komma en bandvagn och det är inte nyttigt!

090315-pawa-rally-009

090315-pawa-rally-0121

