Min bästaste lekkamrat åkte hem igår och himlarns vad tomt det blev! Husse och matte tyckte att det märktes väldigt tydligt bara för att helt plötsligt var det inte en massa hår 5 minuter efter att dammsugaren varit framme, men jag tyckte det var ganska tråkigt!!!!

Imorse när jag varit ute på morgonkiss så var det ingen som ville haka på och busa med mig. Pawa är ju faktiskt rätt så tråkig och vill inte leka som jag vill……………. Tacka vet jag Roy!

090228-003

Matte har ju piggat på sig, så hon och Biira stack iväg till jobbet idag.  Eftersom vi inte hört nåt från veterinären var det grönt för mig att åka och få min spruta, och det var ju en baggis!!! Veterinär Monika la fram lite karameller och innan jag hunnit med att smaka av dom så sa hon att vi var klara och fick åka hem! Jag fattade ingenting. Hade jag redan fått sprutan undrade jag och det sa husse att visst hade jag det! Snopet vad fort det gick och inte kändes det ett dugg.

Efter det lilla äventyret hade husse lovat mig och Pawa att vi skulle åka till paradiset en sväng över dan, och det ville vi ju! Snacka om frihet att få kolla av att varenda snöhög låg kvar där vi lämnade den och att inga ekorrar sprungit där dom inte får springa! Jag bara älskar det där stället trots att jag bara varit där 2 gånger än.

isbit

rally-i-snodriva

Vi hade det jätte mysigt och ni kan ju gissa vem som sov som en björn i vinteride på väg hem?!!!

