Vilken underbar eftermiddag vi hade i paradiset. Det enda som fattades var en varm vårsol som sken, men man kan visst inte få allt här i världen! Det där med att gå på vattnet var ju bara att glömma……… Det hade säkert gått jättebra om inte det vore för att matte och husse vägde för mycket! Jag med min lilla lätta kropp tar mig ju fram överallt, men eftersom det inte var någon snäll själ som kört förbi med skoter så sjönk dom ner till knäna och drygt ändå när de försökte sig på att komma fram till sjön!!!!! Nåja de var väl inte hela världen, vi tog en promenad längs vägen istället. Pawa nämnde nåt om mördarbacken, och jag förstår vad hon pratade om. Snacka om uppförsbacke. Där kan man snacka om backträning. Jag fasar för att nån ska få för sig att träna med mig där nästa sommar……

09030-005

Visst har jag blivit snygg!?

Efter att vi lekt runt i snön och kollat av omgivningarna var det skönt att komma in i stugan där husse hade hunnit med att göra upp en härlig brasa. De tvåbenta tog kaffe och macka medan vi fyrbenta fick varsitt smaskigt ben innan vi slocknade framför brasan! Härliga tider!!

090330-022

090330-023

Skönt att ta igen sig!

