You are currently browsing the daily archive for 02 april 2009.

Idag var det en stor dag! Matte var ledig så vi skulle gå på stan och som hon sa: socialtränas med diverse störande moment!!!

Gå på stan………. Hur svårt kan det vara? När jag är ute och går på promenad så tar jag liksom det ena benet och sätter det framför det andra och så fortsätter det så, och jag förflyttar mig framåt. Jag förutsatte att om man ska gå på stan så borde man rimligtvis göra ungefär detsamma!!!?? Och se det var precis som jag trodde!!! Hur enkelt som helst! Mitt enda problem var att det var så ofantligt mycket att titta på så att jag gick zick-zack fram och tillbaka så det var inte bara en gång som husse höll på att stå på öronen över mig!!!!

På tal om öron så  hörde jag  hur folk beundrade mina stora öron efter vägen och de tyckte nog att jag var ett väldigt stiligt exemplar av vår ras!!!

Men det var hur som helst jättekul att ta en tur på stan och husse och matte sa att det här skulle vi göra fler gånger. Har jag tur kanske vi kan ta en korv eller nåt då, för rackarns vad gott det luktade när man gick förbi de ställen där de sålde dessa delikatesser! Längtar redan!!!!!

img_2490

Rally, en än så länge väldigt liten hund som flyttat från mattorna i Kännåsen till Örnsköldsvik.
april 2009
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Kategorier

Besökare sedan 14:de februari 2009

  • 5,648 besökare