Den här veckan har jag haft fullt upp på jobbet. Jag har också träffat en ny kompis. En tjej som heter Josefin har varit och hälsat på i veckan och hon hade med sig en av sina hundar. En Cane corso som är 11 månader och han heter Grim. Jättesnygg kille, men vilka läppar!!!!!!! Ja inte det att jag föll för dom, men som han kunde skaka på dom!!! Ibland bara slafsade det när han skakade och sen flög det dregeltrådar lite här och var. Men rolig var han! Han fattade liksom det här med att leka.

Pawa löper nu och är ganska konstig. Hon använder Biira som nåt slags, jag vet inte riktigt vad……………! Klämmer som fast henne med frambenen och ser mycket fundersam ut, för att inte tala om hur Biira ser ut!

Matte tycker att jag fortfarande växer så det knakar, och nu väger jag 15 kg. Slank och snygg är jag fortfarande och har samma snygga spiror till ben. Fast det känns som att jag har lite mer koll på vart jag sätter tassarna nu och jag snubblar inte lika ofta på mina egna ben!

