Nu har matte fejat och fixat och packat för att vi ska kunna åka till paradiset imorgon när lillhusse kommer hem. Vi ska tydligen fira nån som heter Påsk i helgen, och matte är ledig i flera dagar. Vi ska sova därborta tillochmed, fast det har jag ju gjort med husse en gång förut.

Ikväll är det FF. Matte och husse ska åka på nåt slags firande och vi hundar ska vara hemma ensamma. Jag bara undrar, vad tror dom om oss egentligen? Det kan väl inte vara så svårt. Vi (jag) skulle tydligen tröttas ut så att jag skulle sova sött medan de var borta.

 Jag undrar vad vi skall hitta på? Nåt bus måste man väl kunna få till!!!!!!!

Förra veckan hade jag och lillhusse Hugo lite bus för oss, men attan vad mysigt det var att ligga hos honom i sängen, fast man inte får!!!

090408-009

090408-005

Nu tar jag påskledigt och hoppas att ni också får ha det lugnt och skönt! Vi har ingen data i paradiset……. Vi hörs efter helgen!

