Nu har vi kommit hem efter ännu en underbar helg i stugan. Snacka om kalasväder att vara ledig i !!!!! Strålande sol hela dagarna. Matte såg ut som att hon doppat ansiktet i mjölk, men hon sa att det hette solskyddsfaktor 30…………

Jag och de andra fyrbenta har rännt runt från morgon till kväll i snön, och alla som varit i fjälls vet att man blir trött av friskluft, så ni kan tro att man somnade ovaggad. Eftersom vi har tokmycket snö kvar i stugan jämfört med hemma ,fast det bara är 2,5mil emellan ,så har jag och lillhusse haft fullt upp med att gräva fram sommaren!

090414-045

Ni förstår att vi hade det vi gjorde……………

Jag förstår bara inte varför lillhusse blev så irriterad när jag hängde i hans lilla snöstyra? Han påstog att jag var ivägen!

090414-099

090414-101

När kvällen sen kom och man fick kura ihop sig framför brasan då var livet på topp!!!!!!

090414-073

