Tänk vad mycket som händer nu! Ena dagen är det full fart i stugan som gäller, man ränner runt som en galning för att hinna med att kolla allt som händer!

090414-044

Pawa hon tror att hon har koll på allt, men det ska jag säga dig att är det nån som vet var alla bajshögar är så är det jag. Hon har inte förstått att det är en form av delikatess…………… Av någon anledning så håller inte matte med mig där, utan hon tycker att jag är jätteäcklig när jag kommer och vill ha lite gos! Husse han tycker inte heller om det, men om man har tur och kan smyga upp i hans knä utan att andas för mycket på honom, så går det bra att få ta en tupplur hos honom.

090414-060

Just ja, främmande var det ju! Kan ni tänka er att igår kom bästaste kompisen Roy och hälsade på oss. Jag vet inte riktigt vem av oss som blev gladast att träffas?! Matte hade inte en chans att hinna med att fota oss utan det var full fart.

Och sen imorgon, vet ni vem som kommer då??????  Jo, min kennelmamma Gunilla!!!!!!! 🙂 Hon ska vara hos oss på jobbet hela dagen och prata hundmat, och sen ska hon sova över hos mig!!!!! Fatta vad jag ska charma henne!!! Undrar om jag inte ska kolla om jag ryms i hennes knä? Kanske jag till och med måste hålla henne sällskap i sängen så att hon inte känner sig ensam 😉

Det ska verkligen bli roligt att få rå om henne en dag/natt. På lördag ska hon iväg för att döma på en utställning här i Ö-vik, så vi gör två flugor på smällen!!!!!!

