Woohoooooo!

Jag har haft främmande!! Inte vem som helst utan kennelmamma Gunilla!!! Hon kom till oss i fredags och var med matte på jobbet. När hon kom blev det först en snabb visning av butiken och sen var Gunilla alldeles för nyfiken på att träffa mig, så helt plötsligt stog hon bara där!

 Hon tyckte att jag var så stilig, och matte blev så stolt att hon hade kunnat spricka! Det var idel lovord. Hon tyckte att jag var så förståndig och lugn där jag låg på min skinnsoffa. ( Jo på jobbet får jag ligga i soffan) Även fast det var lite spring så brydde jag mig inte så mycket om det. Vill de mig nåt får de väl komma till mig 😉 

Sen skulle Gunilla börja jobba. I butiken pratade hon mest med en massa folk och talade om hundmat, men mellan varven så kom hon in till mig i personalrummet. Matte var ju tvungen och se till att hon fick sig nåt kaffe emellanåt, men bullarna de hoppade hon ståndaktigt över!!!!

090419-025

Efter en dags jobb blev det middag och god dryck hemma hos oss. En supertrevlig kväll med mycket skratt och bra musik.

Synd bara att tiden går så otroligt fort! Helt plötsligt var den alldeles för mycket och vi var tvungna att hälsa på John Blund.

På lördagen skulle Gunilla vara domare på Ö-viks Bhk utställning och matte och jag skulle jobba så vi sågs inte mer, men Gunilla skvallrade för mig att vi ska träffas i Kännåsen om drygt en månad på kennelläger!!!!! Åh, vad det ska bli kul!

090419-013

Jag hoppas att inte Gunilla såg hur jag såg ut efter tolvslaget…………….. 😉

