Min lillhusse Hugo försvinner ju till sin pappa Anders varannan vecka och nog är det bra roligt när han är hemma! Här är lite bilder från i påskas när vi var i Stugan och mös!

Man ska hjälpas åt har jag fått lära mig, allt går mycket enklare då eller vad tror du? Jag vet inte vad vi letade efter, men eftersom jag är så blyg och hjälpsam så ville jag inte fråga Hugo vad det var. Jag tänkte att vi hittar väl alltid nåt!

090414-085

Efter att vi grävt i snön så skulle vi leka affär. Man kunde beställa faktiskt vad som helst!  En av varorna var snösoppa, men min favorit var nog nåt som Hugo kallade för bajsburgare. Jag vet inte varför han fick för sig att jag skulle gilla det? Kanske för att matte höll på att bli tokig när jag sprang och letade lortar! ( Det var inte riktiga bajsburgare utan bara snö för er som undrar…. 😉 )

090414-144

Efter ännu en solig dag så kurade man ihop sig inne i stugan, men först en liten brottningsmatch med Hugo!

090414-134

