Jag har varit i stugan i helgen, och vet ni vad jag och Hugo gjorde?

VI BADADE!!!!

Nja, Det var väl egentligen Hugo som badade.Eller badade………………………… 🙄

 Han hoppade i och hoppade upp väldigt fort, för det var inte speciellt varmt i vattnet. Särskilt inte med tanke på att det låg is där förra veckan! Det var nog så, att när han frågade om han fick bada och matte svarade ja ,trodde hon nog aldrig att han skulle hoppa i……………………. 😮

090509-024

 Sen tyckte jag att det såg så kul ut att plaska i vattnet så jag kunde ju inte låta bli att göra det också! Matte tyckte inte att jag skulle vara ute på bryggan utan hellre hålla mig inne vid stranden, och det var minst lika kul!

090509-086

090509-093

090509-098

Paradis-sommar here i come!!!!!!

Blöt blev jag men härligt var det. Sen i helgen har jag och Hugo brottats och spelat fotboll. Han försöker få mig till att vara målvakt, men jag vill hellre vara utespelare och jaga honom istället för bollen. En gång när jag stog i mål fick jag bollen rätt på nosen och det var inge kul!!!!

Då vi åkte hem lämnade vi av  Hugo för han hade premiärmatch i fotboll mot Domsjö, och där fick jag inte alls vara med. Bara sitta på sidan och titta på! Skittråkigt

090509-096

