Nu har vi packat ihop våra pinaler och flyttat ut till stugan, så det kommer att bli lite lugnare på rapportfronten. Vi bor nämligen utan dator där och den uppkoppling som går att få där tar typ 100 år…….. 😦

Matte har lovat att hon ska ta tag i det från jobbet eller när hon åker hem och tittar till, så ni kan vara helt lugna. Jag kommer inte att överge er helt!!!!!

Senare den här veckan så ska vi vara hundvakt åt Roy  igen,  och hans storebror Kejo, också en schäfer som är snart 12 år. Det ska bli riktigt lajbans! Jag undrar hur matte ska få in oss i bilen allihopa bara, när vi ska till  jobbet?! Finns det hjärterum så finns det stjärterum 😉 !! Jag hoppas att jag kan lura med Roy ner och bada nån dag! Han kommer nog att tycka att det är ganska kallt i vattnet……….

På fredag åker jag och Pawa till Kännåsen på kennelläger och skall få träffa alla skojsiga människor och hundar igen!!!!! Det ska bli hur kul som helst! Matte talade om att vi ska bo hos min syster Rut och hennes familj. Fatta vad vi ska ligga och surra hela natten. Fast vi kanske inte får ligga i samma rum. Jag vet hur matte brukar säga när Hugos kusin ska ligga över.

-Ni får inte ligga i samma rum för då pratar ni hela natten!!!!

Må så gott allihopa, fler rapporter kommer, var så säkra!!!!!

