Tänk att det är så härligt med sommar! När man såg dagens ljus för lite drygt ett halvår sedan så var det mörkt och kallt, men nu är det aldrig mörkt och det är varmt och skönt!!! Vi har det jättehärligt i vår sommarstuga. En härlig tomt med både gräsmatta och ”skog” med blåbärsris och stranden bara nedanför stugan. Biira har berättat för mig att det kommer att växa blåa bär här på riset och att de är jättegoda att knapra i sig. Det ska bli spännande.

Jag badar varje dag nu när det är så här varmt, och matte säger att det är bra att jag inte har lika tjock päls som Pawa för då skulle jag vara blöt dygnet runt……………  Jag torkar fort som tur är! Iår har matte satt upp staket runt tomten för att jag inte ska lalla iväg i min egen lilla värld. Hon har fått ropa in mig några gånger då jag bara råkat hamna borta hos grannen för att det var nån lukt i näsan som drog med mig………. 😳 Nu ska vi iväg och handla så att det blir nån kvällsmat!

Sköt om er alla och ha det bra!

Kram Rally och alla andra

