Tänk att varje gång matte åker in till stan så säger hon

– Jag skulle ha lagt in nåt nytt på Rallys blogg och fixa in lite bilder!

Men vad händer? Hon kommer tillbaka lika fort som hon åkte in utan att ha lagt in nåt nytt om mig!!!! Idag rev jag i ordentligt och sa att nu fick hon bara lov att fixa det!!!

Vi har det fortfarande kanon förutom att det förra veckan regnade nåt så fantastiskt att man knappt kunde gå ut och kissa utan att se ut som en dränkt katt………. 🙂 Nu har det som tur är ordnat upp sig och solen skiner igen och matte med den! Hon är inte speciellt road av regn, och det märks på hennes humör 😉

 Vi har inte ägnat speciellt mycket tid åt att träna för antingen har det varit tokvarmt eller så tokregn, , men vad gör väl det? Jag har det så roligt iallafall. Idag ska matte hämta Bengan och min kompis Siba, så de ska vara hos oss igen några dagar. Det är så kul för vi har lika mycket energi båda två och gillar att leka samma lekar. Det enda som matte kan klaga på är att jag ser ut som ett riktigt staket nu, för allt jag äter förbränns på nolltid eftersom vi inte är stilla förutom på natten…………… 😉

Här kommer en bild på mig när jag är alldeles nyuppstigen ur sjön efter ett svalkande dopp! Matte har förresten köpt en ny kamera så det blir förhoppningsvis många fina bilder här framöver!

Kram på er!

090705-015

