Tänk att ni trodde väl att jag försvunnit från den här planeten!!!  Ja, jag vet att det är länge sedan ni fick nån uppdatering av mitt liv, men vad gör man när man är helt beroende av sin matte?

Det börjar tydligen på att dra ihop sig till flytt in till stan, men varken husse eller matte verkar vara sådär jättenöjda med det egentligen. Matte snackar om att fixa en rastgård utanför lägenheten så att vi kan få damma av oss där och ligga och sola mot husväggen. Det blir nog helt ok. Kruxet med att bo i stugan nu är att det blir kolsvart så tidigt på kvällen så att matte hinner inte hem och ut i skogen förrän det knappt går att se hur man ska hitta hem!!! 😉

Ni är säkert nyfikna på vad jag har gjort i sommar!? Jag har hunnit med en hel del faktiskt, men det blir rapport om det lite senare eftersom matte vill att vi ska lägga in bilder också och de är i datorn i lgh.

Det jag kan berätta är att jag har nu blivit en riktigt stor flicka! När jag berättade  tidigare i sommar att jag löpte var det nog bara en liten försmak av eländet! Snacka om att jag blöder! Matte stoppar på mig bindor modell jättetjocka för att jag inte ska blöda igenom! En av bytena vägde hon bindan och konstaterade att jag då hade blött ca 0,5 dl bara på några timmar. Ni fattar att man är lite matt! Till råga på allt fick jag feber och luktade så vanvettigt illa att husse nästan var tvungen att flytta. Det visade sig att jag hade en massa bakterier i livmodern, så nu har jag fått en spruta som ska krama ur blodet och avbryta löpet + att jag har fått antibiotika för bacillerna. det har blivit lite lugnare och jag mår bättre. Hoppas att nästa löp blir mer normalt……..!090921-292

För er som undrar hur stor jag är kan jag berätta att jag väger 25 kg. Skulle nog vara lite till om jag inte varit sjuk. Matte tror att min normala vikt nog är 26-27kg. Jag är 60 cm hög och 63cm låg från manke till svansrot.

Jag lovar att vi ska lägga in lite bilder från rutorna på köksgolvet när vi flyttat hem!

Sköt om er, nu ska vi åka och titta på när lillhusse spelar sista matchen för den här säsongen!!!

Kram!

